Büyük Avrupa Turu

16 Gece 17 Gün - Rehber eşliğinde Avrupa turu

1. Gün

16.00’da Eskişehir’den ayrılıp Kapıkule sınır kapısından Bulgaristan’a giriş yapılır.

2. Gün

Sofya’da Alexander Nevsky Katedrali, Milli Kütüphane, Kraliyet Sarayı gibi tarihi bölgeleri ziyaret ettikten Sofya Heykeli önünde gezinin bu ayağını sonlandırıp Belgrad kalesine doğru yola çıkıyoruz. Skadarlija bölgesi ziyareti ve serbest zamanın ardından geceyi otelde geçiriyoruz.

3. Gün

Budapeşte’ye doğru yola çıkıyoruz. Burada Gellert Tepesinde şehri panaromik bir şekilde gördükten sonra Parlamento Binasını ziyaret ediyor ve serbest zaman geçiriyoruz. Gece ise Tuna Nehrinde tekne turuna çıkıyor, sonrasında Balıkçılar Tabyasını ziyaret ediyoruz. Akşam konaklamamızı otelde yapıyoruz.

4. Gün

Oteldeki kahvaltıdan sonra Bratlislava’ya yola çıkıyoruz. Burada verilen serbest zamanın ardından Viyana’ya, Parlamento Binası, Rathaus, Hofburg İmparatorluk Sarayı ve birçok önemli yeri ziyaret edeceğimiz yolculuğumuza başlıyoruz. Gece geç saatlere kadar süren serbest zaman sonrasında konaklamamızı otobüste yapıyoruz.

5. Gün

Sabah erken saatlerde vardığımız Prag’da Old Town, Tyn Kilisesi, Dancing House, Franz Kafka Müzesi gib birçok yeri ziyaret edip şehir merkezinde serbest zaman geçirerek bu şehrin büyüsünü hissediyoruz. Gecenin sonunda ise konaklamamızı otelde yapıyoruz.

6. Gün

Kahvaltının ardından Dresden’e hareket ediyoruz. Burada panoramik bir şehir turunun ardından Berlin’e varıyoruz. Berlin’de birçok tarihi yer ve şehrin çarşısı olarak nitelendirilebilecek Alexanderplatz ziyareti sonrası konaklamamızı otobüste yapıyor ve Hollanda’ya geçiyoruz.

7. Gün

Hollanda’nın önemli merkezlerinden Zaanse Schans, Volendam ve Amsterdam’ı ziyaret ediyor, konaklamamızı ise otelde yapıyoruz.

8. Gün

Güne Rotterdam’da serbest zamanla başladıktan sonra rotamızı Brüksel’e çeviriyoruz. Brüksel şehir merkezindeki gezimizden sonra Paris’e doğru yola çıkıyor, geceyi Paris’te geçiriyoruz.

9. Gün

Louvre Müzesi, Concorde Meydanı, Champs-Elysees, Zafer Takı gibi dünyaca ünlü yerleri ziyaret ettikten sonra Eiffel Kulesi önünde serbest zamanımız başlıyor ve gün boyu şehrin keyfini çıkarıyoruz. Gece konaklamayı otobüste yapıyoruz.

10. Gün

Rotamızın alışveriş durağı Andorra’ya varıyoruz. Buranın güzel manzaraları ve alışveriş merkezleri sizi büyüleyecek! Sonrasında ise gece konaklama için Barcelona’daki otelimize geçiyoruz.

11. Gün

Mimarinin en önemli eserlerinden Sagra da Familia ile başlayan gezimizde Nou Cap’e varasıya birçok önemli ve tarihi lokasyonu ziyaret edip gece geç saatte Fransa’ya doğru yola çıkıyor, konaklamayı otobüste yapıyoruz.

12. Gün

Fransa gezimize Cannes şehri ile başlıyor, sonrasında Nice’ye ilerliyoruz. Günün sonunda Monte Carlo’ya otelimize geçiyoruz.

13. Gün

İtalya’ya keşfettiğimiz bu günde Pisa kentini ziyaret ediyor, sonrasında Rönesans’ın doğum yeri Floransa’ya geçip şehri keşfediyoruz. Gece konaklamamız otelde.

14. Gün

Günümüze İtalya’nın başkenti Roma’da başlıyoruz. Rehberli turumuz ve serbest zamanımız sonrasında gece Roma’da konaklıyoruz.

15. Gün

Napoli’ye kısa bir ziyaret sonrası dünyanın en büyük açık hava müzelerinden birinin bulunduğu Pompeii şehrine gidiyoruz. Buradan Bari’ye geçip feribota biniyor, geceyi feribotta geçiriyoruz.

16. Gün

Gezimizin son ülkesi olan Yunanistan’da Selanik’i ziyaret ediyor, başta Atatürk’ün doğduğu ev olmak üzere önemli lokasyonları ziyaret ediyoruz. Akşam yemeğimizi Müzikli Yunan Restoranında yedikten sonra otelde son gecemizi geçiriyoruz.

17. Gün

Kurabiyesi ile bildiğimiz Kavala şehrindeki tarihi yapıları ziyaret ettikten sonra ülkemize dönüş yoluna giriyoruz. İpsala sınır kapısından ülkemize giriyor, molalar ile Eskişehir’e geliyoruz.

The perfect choice for your next project!